話說.今日阿大對我落左一個結論:我太善良 (吾系歌名=])
唉.好多人都話我太善良.叫我盡量邪惡d..講真.你要我邪惡個陣我可以真系邪惡俾你睇.會吾會俾你地更加邪惡我吾敢講
但系.要我無時無刻都保持依種個性..sorry..我做吾到.
唉-_-a...都吾知有咩方法先做到兩全其美..sh1t