話說,琴晚放工之後開電腦同B婷msn,,跟住傾傾下無啦啦我出左去搵佢,陪佢去睇佢條仔上c0urt囧
朝早6點幾過到屯門,同佢hea左陣食完個早餐答車出沙田,,,系沙田hea左陣,等齊人就過法院
系法院又等左好耐,,9點幾坐到成11點幾,最後終於睇完,之後四圍hea,,去食野,又kfc又m記甘
班fd初初識左無耐,不過都幾玩得埋xdd成班都好鬼kai,哈哈
1點幾我自己一個答車出返屯門,因為應承左要同B誠佢......(閱讀全文)