估唔到今日踏出門口,會見到咁多n耐無見ge熟人!>w<
Alice&熾偉<--咁耐都仲一齊ge..?!(笑)
Queeie <--巧合
娃娃 <--佢今日放假呀∼∼呵
子君 <--終於知佢向邊樹做啦∼睇33戈陣撞到
Amy&佢舊肉 <--我好似每次開親工都見到佢地一齊架喎,佢地一齊都係俾我見到先的∼XD
靜兒 <--十分掛住佢耶∼∼>333< 戈刻真係好想同佢傾陣計!
以上就係我番緊工同行緊街ge時候,所見到ge人啦∼∼∼
--------------------------------------------------------
開工真係勁搞笑,好好玩∼∼但,到時得我一個戈陣,一定雞手鴨腳...TcT"
之後,我等vivi等到7點,姐係我向個鋪頭度留到7點先閃...都唔緊要ge∼ka
我地明明話去睇3,但唔知點解狂兜信達∼傻左!!
之後等到kiuki join我地,就去左影相∼yo!!
白痴地影左兩次,更白痴地兩次都選錯項目...(失敗)
vivi仲話:"今日不宜影相!!!我地偏偏去影...唉" XDDDDD
影完相去食野囉∼都係kimo架啦∼∼=w=
不過係高士德,鮮果人隔離戈間,原來好好feel架∼∼我中意!!下次出去都係去戈間好啦∼∼^^*
食完野已經係10點幾啦...真快...
vivi提議去打機,柏蕙耶!!!
我第1次去ge感覺__好大,正,好似向遊樂場(爆)
我終於見識到MJ原來係一樣咁有趣ge game!!!
佢地玩到唔捨得走...XDDD
我同vivi玩左好多白痴game∼好白痴哦!!!kakaka
結果,12點半先扯...*w*
今日玩得好din∼3丁友喪晒!!!>w<
---------------------------------------------------------
日記呀日記呀∼∼我番黎啦∼∼∼>33<
掉低左咁耐,估唔到始終都係要用番ge∼∼呵呵∼∼∼要好好對待囉!!
我唔會咁傻,枉費一番心血的*
|