**~~グッデイ!!!...運命**潤●﹏●

   櫻花呀,在滿開之前的花蕾之夜最捧.
       
看起來就像粉紅色的霞霧.                  

東京鐵塔...令我想起不堪的情景.又愛...又恨

 

akiko8972
暱稱: '*\||▋晶子°|||×*
性別: 女
國家: 澳門
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
出糧日
2006-10-04
about the せんせい...
3人行
滿足aaa∼∼
文章分類
全部 (11)
""惡..之日 (1)
happy屎∼yo (7)
平淡time (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
アラシ官網
J-Friends Company
Anjel日記
Eli日記
J家論壇
叉子日記
美姬日記
彩莉日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 16 日  星期六   晴天


番工add行街 疑惑 分類: happy屎∼yo

估唔到今日踏出門口,會見到咁多n耐無見ge熟人!>w<

Alice&熾偉<--咁耐都仲一齊ge..?!(笑)

Queeie  <--巧合

娃娃      <--佢今日放假呀∼∼呵

子君      <--終於知佢向邊樹做啦∼睇33戈陣撞到

Amy&佢舊肉 <--我好似每次開親工都見到佢地一齊架喎,佢地一齊都係俾我見到先的∼XD

靜兒      <--十分掛住佢耶∼∼>333< 戈刻真係好想同佢傾陣計!

以上就係我番緊工同行緊街ge時候,所見到ge人啦∼∼∼

--------------------------------------------------------

開工真係勁搞笑,好好玩∼∼但,到時得我一個戈陣,一定雞手鴨腳...TcT"

之後,我等vivi等到7點,姐係我向個鋪頭度留到7點先閃...都唔緊要ge∼ka

我地明明話去睇3,但唔知點解狂兜信達∼傻左!!

之後等到kiuki join我地,就去左影相∼yo!!

白痴地影左兩次,更白痴地兩次都選錯項目...(失敗)

vivi仲話:"今日不宜影相!!!我地偏偏去影...唉" XDDDDD

影完相去食野囉∼都係kimo架啦∼∼=w=

不過係高士德,鮮果人隔離戈間,原來好好feel架∼∼我中意!!下次出去都係去戈間好啦∼∼^^*

食完野已經係10點幾啦...真快...

vivi提議去打機,柏蕙耶!!!

我第1次去ge感覺__好大,正,好似向遊樂場(爆)

我終於見識到MJ原來係一樣咁有趣ge game!!!

佢地玩到唔捨得走...XDDD   

我同vivi玩左好多白痴game∼好白痴哦!!!kakaka

結果,12點半先扯...*w*

今日玩得好din∼3丁友喪晒!!!>w<

---------------------------------------------------------

日記呀日記呀∼∼我番黎啦∼∼∼>33<

掉低左咁耐,估唔到始終都係要用番ge∼∼呵呵∼∼∼要好好對待囉!!

我唔會咁傻,枉費一番心血的*