今去左歷史博物館see 嗰個Exhibition of French Revolution,
真係好好玩, 但係行到好tired, 這個就係唔做運動的結果啦~~
個導遊好慘呀, 俾人話左兩次, 真可憐~~
最鍾意exhibition出面的展區, 可以拍照, 好好玩^^
等我放D相去相簿先,嘻嘻~~
唉~~今日同呀媽鬧左交, 呀媽好嬲呀, 唔好嬲啦, 希望她快D forgive me la~~
今日溫HISTORY,先知道自己好多野都唔記得左, 點算??HELP!!
諾霖小姐, 你快點溫書啦~~UT la~~
希望all 要UT的人都可以得到好結果啦~~
2B加油!!!
諾霖加油!!!
|