好開心呀...BB佢兩個月啦∼又大左啦∼真係好想佢快d大過呀∼
今日我媽媽∼爸爸同我爺爺黎左元朗探我同BB呀∼我爺爺抱住BB抱到唔肯放手呀...我媽媽話下個星期五叫我帶佢返土瓜灣住2日呀∼我諗BB都會好開心嫁!!hehe
P.S:軒軒你快D大個仔呀..媽媽帶你去玩呀!!