| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 26 日 星期六  |
軍完訓啦︶—︶好累  |
分類: 未分類 |
今過星期五晚
開個聯歡會
玩得好開心
e+ d教官行走上台到唱下歌禁
好過上一年好多
中有上一年教過我ge教官都泥左
一起唱下歌 扮下野禁
最後之就同佢敬禮
真係真係玩得好開心啊
之前哥幾日係好辛苦
但係我都覺得係直得ge
日日訓教得哥4 5個鍾
完全吾救訓
日日都好累啊~~
但都要練習
油其是聽d教官廣d咩三防啊.......
直頭係到釣緊魚
最後哥日有個比賽
就係表演立正啊軍體拳啊.....
本身我地班有機會令第一
哥個屎眼靚做錯好多動作
人地叫佢轉左佢轉右
都冇解ge
中有佢練d軍體拳
係每個動左都練左幾十次
先識 中係吾係幾熟禁
做到我地班成隻狗禁
走之前
叫教官同我地簽名啊
中有同佢影想

上車走啦
佢地同初二級廣88
哥時有d吾想走
但係吾走右會比教官份練到成隻狗
心到有d予盾︸—︸"

上左車就影下人禁
番到學校miss伍叫有d人吾好走住有野廣
原來係廣保考d野
我要保考語同英
所以一定要努力
|
網主回覆
係啦係啦 Posted at 2010-06-26 11:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
-.- Posted at 2010-06-26 11:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
0.0 Posted at 2010-06-26 11:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
XD Posted at 2010-06-26 11:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|