今日我呀媽同我講..."你點玩都好...你只要唔好連續幾日唔返屋企...就得嫁喇..."
哈哈~ 之後我同呀媽落左涌美拜年...利是利是~~哈哈~ ^.^陣間要去食飯...而家
等緊人.......=.=" 好耐都未到齊....
係呀...呀蚊,呀彭佢地好似話今晚落美景...唔知點呢.....