今日10點幾先醒左...咁就開電腦玩下咁lo
..玩玩下ar楊打左比我話with佢buy3 3 wo
...我話1點到先打比我先出
去喇...咁12點幾落左樓下lunch...then番上去lo...ar楊無打個比我wo
...咁我就係屋企無無謂謂等出去婆婆屋
企食飯喇
...5點幾先出去...坐72出去...係bus我諗左好多野...sd左個sms比你...我諗你真係好憎我...但都好
希望你可以努力d咁去練波有機會俾你入番港隊
...學界都努力d啊...我知日日都要去練波有幾辛苦
...有幾
累...但我無chance可以幫你
...咁跟住上婆婆屋企喇...WITH啊B玩...哈哈
...如果有得影照片一定WITH
啊B影...好咁AFTER DINNER我自己一個早d番來...坐72番都令我諗番D但算喇
...番到就番上屋企沖個涼
HEN打比ar文,傑仔一起落去EAT野...EAT EAT下出左大中EAT...咁1點有D累就番左屋企...大家HAPPY
NEW YEAR
|