自己根本冇善用好時間,,,眼見日子一日一日甘過去~
人既一生都會過得好快,,,
真系好想做d有意義既野。
由細恨到大既學車理想就黎實現了!!
努力溫埋筆試個20條mc,,pass左就可以學車啦!
希望可以順利啦~3月23就考啦~
無聊感慨!!