甘日考試喔..
中文戈份超難;
無啦啦考咩文言文-_-
科學戈份呢._.
又系好難- -
真系好玩野 囉- ;
10;30放學;正!
12;30落可立等阿哥-v-''
呵;佢令仔左-v-;
我地去食lunch`'
得佢;彤仲有個吾知乜水食-3-;
哈哈`;
3;00搭車去基心;
上左去歌詠坐左陣;
落去塭d miss;
見到伍主任啦..副校..楊主任..顏老師..袁老師..李老師..葉主任..曾老師..
同佢地傾左陣''
就走左..
之後我同兒;茵;
去hea.
我地系到傾計;
好開心阿-v-;
如果有1日我地成班6c可以返去上1日堂就好啦-3-
勁懷念-3- |