今日打左比田...
對佢可以話無咩感覺啦...
覺得佢好似變左又kai左,,
佢d同學講野好gag =] 好耐無同田講過野lu....同佢真係唔係幾熟,,,,,,
佢夜晚又有打來講左一陣,,,
發現自己日頭同夜晚係唔同的-.-
夜晚講野果時我好似就死咁...
佢話我溫柔左,但係好明顯我係好眼訓先咁囉>.<
唉...
我都唔知自己打緊咩啦-.-
訓先,,,早抖!!!!!!!
P.S. 4隻字今晚3點45分睇波,,,唔知佢番學夠唔夠精神呢~希望佢睇波睇得開心D,唔好理其他野同埋唔好再唔開心....