唉...
今朝sd左個sms問四隻字琴晚睇波睇得開唔開心,,,
點知佢回傳果時,,,話佢無睇,佢今朝胃痛唔番學-.-
so,,今日見唔到佢....
不過,今日上堂都有同佢sd sms,,
佢依家無事lu...
都安樂d....
雖然同佢都無咩可能,不過可以同佢做朋友都好開心啦,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
我成日打野打到亂晒咁-.-
算啦,,打住咁多先@@