今日同左量量佢地去唱k
比佛陀搞到冇moom唱
不過真係笑死左..
真係想唱k既話都係自己一個算啦!或者同你地唱!
今日好似見到呀黃靖怡...係地鐵....
收藏在眼眸 常徘徊左右 愛猜到沒有
愉快玩笑後 能全然退後 你開心就夠
這種感覺太親厚 講一千句也不夠
假使講了你聽到後 或會走
這種戀愛太罕有 不須真正擁有
成全 衷心祝福然後 就放手
放手 放開所有 彼此更自由
放手 其實我絕非愛得不夠
放手 豁出所有 還有這個好友
已經 已經足夠
遙遠是宇宙 靜靜在背後 去看守就夠
這種感覺太親厚 講一千句也不夠
即使一剎有過衝動 挽你手
這種戀愛太罕有 不須真正擁有
成全 多捨不得仍然 是放手
放手 放開所有 彼此更自由
放手 其實我絕非愛得不夠
放手 豁出所有 還有這個好友
已經 已經足夠
放手 我的牽掛 找不到盡頭
放手 期望你幸福甚麼都有
也許 愛很深厚 然而我早看得透
放手 至可擁有
沉重既心情已經過去...只希望大雨快d落完!
我既小說而某位角色要出現!!!
一位沉睡了在我心中一年的性格..
|