星期六.....................
去左唱K同
啊田,,,,15號就要走既啊鄧,,,肥'軍',,,啊劉,,,肥陳,,,,我
啊田唱到好有星味,,,又好聽
啊鄧唱得好少呀(下一次唱多D啦)
肥軍,,,,,唱多D,,吾好係咁點歌
啊劉,,,吾好係咁叫人唱,,,你都要唱架
肥陳,,,,,又係啦,,唱多D,,,吾好我唱你先唱
到我啦,,好大進步,,唱多左
之後,,
去左影貼,,唉劉要補習.所以要走先
再之後冒險樂園
挽籃球,,,推錢機
$100挽左888
之後有點野吾係好方便講
想知就問我啦!!
|