今日.......
係中文堂果時
黎老師係到播李克勤果首歌(告別校園)
我聽到金上下我隻眼開始眼濕濕
(我諗我左聽落去我真係可能會哭LO!!)
呀!!
廖SIR話我無做改正
之後我比番佢睇
我同佢講話我做左
之後佢又話我無用間尺就寫我手冊(無奈囉!)
體育堂廖SIR上得個15分鐘
英文口語果堂
我地既LEON SIR
要同我地分開囉(我真係接受吾到囉)SO SAD