啊!!
我好想died
因為聽到xxx點說話
我就好失望
想起p.5
我就吾應該DO得今好
我吾應該去B班
應該留係D班
因為B班太多FD係到
搞到E家抵抗吾到誘惑
依D班就吾同
全部同我都吾係太FD
我認為D班先可以幫到我
專心上堂
我捻我應該離開B班
我希望快點升中