我的"箍灑"blog?!
日誌
好日誌
極好日誌
勁爆好日誌
超勁爆好日誌
好到加零一日誌
仲好過加零一日誌
好到你點都唔信日誌
好到你點都唔信嘅日誌


你傻嫁,咁長都睇- -
alex08251994
暱稱: ∼∼魚柳包∼∼
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« September 2025 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-04-17
黑色期4 -3-
2008-04-01
2008-03-24
平伏左少少...
文章分類
全部 (44)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
呀六果個日誌
唐玉英果個日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 131
今日人氣: 0
累積人氣: 2047
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 2 日  星期三   晴天


!!!!!天一第的課上 愉快 分類: 未分類

今朝,唔係好慣咁早就起左身~

點知...好凍- -

跟住就去左沖涼洗頭啦~~

but~

我一開水侯果陣...

d水係凍ga~~凍到我震...第一次震得咁勁= =

跟住咪去坐v仔~

諗住睇下mk係唔係到...點知佢仲遲過我n7咁多~~

跟住番到學校啦...

我第一個見到ga~人(班裡面)你估下係邊個??

諗真d...

真係?!

再諗下~

就係梁x民

= =

係咪o晒?!

跟住上堂...

照舊~~sleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep~~

跟住d人話我個blog好gag~

so我先打得正經d@v@~

跟住到左放學...

我本身諗住去補習...

但係個miz話佢唔得閒,

所以我係麗妖果到行番去學校- -

番到去,

係出面見到3條""朱如""~(係你喇傻婆!!!!!!)

跟住...同呀邊個佢地係學校玩左陣,

跟住home左喇~

唔好阻我做功課!!!!

係咁88~~

----------------------------------------------------------------

你夠疆就唔留cm.

你夠疆就留左先走

唉呀!e+  d年青人真係夠疆- -

(對白來源:逃學威龍1)



2007 年 12 月 31 日  星期一   陰天


悶悶悶~ 分類: 未分類

今日,成11點幾先肯起身~

跟住本身係要補習ga~

但係個老c話佢肚痛~

so~冇黎!!

跟住,

我就諗住睇下電視有冇野睇~

點知...

鐵甲人=口=

o晒!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

之後咪做埋我未做完ga~~~數學= =

做完就玩左陣車腦........

跟住家姐補習...

到到e+

係冇野做ga~情況下打blog= =

唉~搵人同我傾計or咩喇喂= =

--------------------------------回條----------------------------------------

本人___班____號________(姓名) 同意以上內容。

                                                                 家長姓名:_________

                                                                 家長簽名:_________

日期:2007~08年12/1月__日