今朝,唔係好慣咁早就起左身~
點知...好凍- -
跟住就去左沖涼洗頭啦~~
but~
我一開水侯果陣...
d水係凍ga~~凍到我震...第一次震得咁勁= =
跟住咪去坐v仔~
諗住睇下mk係唔係到...點知佢仲遲過我n7咁多~~
跟住番到學校啦...
我第一個見到ga~人(班裡面)你估下係邊個??
諗真d...
真係?!
再諗下~
就係梁x民
= =
係咪o晒?!
跟住上堂...
照舊~~sleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep~~
跟住d人話我個blog好gag~
so我先打得正經d@v@~
跟住到左放學...
我本身諗住去補習...
但係個miz話佢唔得閒,
所以我係麗妖果到行番去學校- -
番到去,
係出面見到3條""朱如""~(係你喇傻婆!!!!!!)
跟住...同呀邊個佢地係學校玩左陣,
跟住home左喇~
唔好阻我做功課!!!!
係咁88~~
----------------------------------------------------------------
你夠疆就唔留cm.
你夠疆就留左先走
唉呀!e+ d年青人真係夠疆- -
(對白來源:逃學威龍1)
|