有時我自己都吾明白
系我問題?我做錯?定系點?
我好似吾應該同你地去組隊參加依個比賽
好似咩都系我入左黎先會禁
我亦吾知點解你地會吾中意我
講番起同你地話一齊玩Ts.我好期待
但系過程中.我覺得同你地好似有隔膜
可能因為我真系全隊入面最細個個
亦可能因為我同你地既友情吾夠
到我地真系排左臨完場前出黎
大家口響響吾care.
點知第一晚.我地憑sit stand lie拎左21分
成為左初賽一第二高分.大家都開心到吾識講野
仲話要一直禁樣殺入亞洲聯賽
更加被澳門電視台訪問我地.
仲令到香港既阿威.阿旦同黃姑搭船過大海睇我地
哈哈~比賽到禁樣我覺得都無憾啦
點知我地好吾好彩禁系決賽比評判話我地輸左
企系個台.評判比分個時.
分數同我地想像中既表現根本截然不同
當時.好想喊.覺得好吾公平
但系我覺得我地玩double個時出曬既招式已經夠曬有凸
我覺得吾關輸贏事.系大家一開始無溝通好.
無去圍埋一齊去傾.
可能我最細.最無經驗,根本吾輪到我講野
但系依件事系我地禁多個都有責任去傾下
有責任為左攪到今日禁去傾下.吾好話大家吾妥邊個先
針對番件事.吾好話邊個錯.邊個岩!!!!
系我地系咪仲有需要攪到個關係禁彊?
如果系禁.我同你地講聲對吾住
總括而言,多謝臨完場前禁多位
多謝你地比左個禁既回憶我
下年既ts我吾知會吾會參加
吾知仲會吾會有添
但系.我地最起碼有過今次既經驗
下次,應該識開門見山禁傾下
|