AI The Blog

2009 年 11 月 1 日  星期日   晴天


D哂之前d blog 呆滯 分類: 未分類

人生尼

就好主觀ga-V-

D哂之前d blog又係因為我開笑lo

日日返到學都要比人煩-__-

返到hm又係比人煩

無一日好過

如果真係有上帝

佢正我出黎係想點呀



« | 1 | 2 |