| 2006 年 1 月 31 日 星期二 |
 |
|
|
_ |
今天神神生日喇
生日快樂!!!
今天又比隻死人貓整醒....不過見新年.....就放過佢
不大開殺界....哼...
結果3點半訓....8點半又起左身....唉
一個早上...就是走來走去的度過....今天首個活動
是到阿龍的女朋友屋企玩....@@...好有錢呢
我也不記得做過什麼了...
接著就到茵的屋企...看看電影...玩玩遊戲
12點到...完了
@@....今天好像失憶了?...很多事都寫不出來==
還有本身打算唱k的...最後沒緣沒了啦
平...你去了那裡啊...~~
就此作罷..............老人病- -
|
|
刊登時間︰2006-02-01 01:43 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | ... | 476 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|