2005 年 11 月 20 日  星期日 晴天

 

 

 

....早上吾知醒呢....

本身打算去協青打下籃球的.....不過成9點先起身

跟住就立即落羽毛球場同文傑danny佢地打羽毛球呢...

吾打都吾記得自己隻腳傷左...痛呢....手腕也痛呢(太耐冇打過?)

過程都吾想再提......

打完同埋danny,文傑食完lunch就返屋企

做完功課...再訓下...去到6點幾....無所事事!!

本身今日要補習的啊...但係最後都比我推左

我吾知點解...我功課做完比佢...但係我今日真係好吾想補....

(努力d啦....吾好再避!!)

ps:我很討厭這樣的目光!!!更討厭這樣的思想

 刊登時間︰2005-11-20 09:23 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容