| 2005 年 11 月 20 日 星期日 |
 |
|
|
|
....早上吾知醒呢....
本身打算去協青打下籃球的.....不過成9點先起身
跟住就立即落羽毛球場同文傑danny佢地打羽毛球呢...
吾打都吾記得自己隻腳傷左...痛呢....手腕也痛呢(太耐冇打過?)
過程都吾想再提......
打完同埋danny,文傑食完lunch就返屋企
做完功課...再訓下...去到6點幾....無所事事!!
本身今日要補習的啊...但係最後都比我推左
我吾知點解...我功課做完比佢...但係我今日真係好吾想補....
(努力d啦....吾好再避!!)
ps:我很討厭這樣的目光!!!更討厭這樣的思想
|
|
刊登時間︰2005-11-20 09:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | ... | 476 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|