| 2005 年 8 月 15 日 星期一 |
 |
|
|
|
當我心情吾好的時候
我不想去理人...亦不想別人黎理我
不煩我就是待我最好的方法
依排不幸的事情接二連三發生在我身上...電腦無神神的又壞了...電話給我抶壞了
就連mp3都耍我
行下行下街...無電...fuck!!!!
琴晚整電腦又沒訓過...拆開了兩部電腦...插來插去...都係整吾到
心都灰曬...手提電腦又比我哥鎖左...痴線!!!
中午...吾想係屋企發毛...so出左去漫下心and睇下電腦...
今日行左好遠好遠...差吾好行左半個香港島(行路)
首先由太古行去skw...跟住返轉頭...好似差吾多行到去金鐘
途中仲路雨...依個係咩世界黎???...落井下石...迫我淋雨...
fuck the sky
今日心情差差...不過行行下d事好快就吾記得
行到6點半到搭mtr返屋企
由1點半行到6點半...隻腳超累
|
|
刊登時間︰2005-08-15 08:12 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | ... | 476 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|