2005 年 8 月 15 日  星期一 雨天

 

 

 

當我心情吾好的時候

我不想去理人...亦不想別人黎理我

不煩我就是待我最好的方法

依排不幸的事情接二連三發生在我身上...電腦無神神的又壞了...電話給我抶壞了

就連mp3都耍我

行下行下街...無電...fuck!!!!

琴晚整電腦又沒訓過...拆開了兩部電腦...插來插去...都係整吾到

心都灰曬...手提電腦又比我哥鎖左...痴線!!!

中午...吾想係屋企發毛...so出左去漫下心and睇下電腦...

今日行左好遠好遠...差吾好行左半個香港島(行路)

首先由太古行去skw...跟住返轉頭...好似差吾多行到去金鐘

途中仲路雨...依個係咩世界黎???...落井下石...迫我淋雨...

fuck the sky

今日心情差差...不過行行下d事好快就吾記得

行到6點半到搭mtr返屋企

由1點半行到6點半...隻腳超累

 刊登時間︰2005-08-15 08:12 PM     [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容