2005 年 7 月 4 日  星期一 晴天

 

 

忙過不停

今日一朝早去左睇早場...頭文字D

同桐and玉去睇

還可以吧...不過吾知點解今日好累...好似訓吾夠呢

奇怪奇怪

跟住去左行下...好耐沒同佢地行過街

感覺怪怪的...好像好吾習慣

有d未適應啦

跟住去左食飯...食完就返學幫手整聽日師生同樂日d野

3點就走了...同kenson會合

去銅鑼灣行街街...兩人世界呢@@

不過佢睇多過買

運吉多

哇哈哈...小神神你壞壞了

不過係依度我係吾會提的...放心

8點多就返屋企換3出街同阿神去打波...打波詳情不提了

沒咩心機打...最後仲輸埋==

今日真係沒時停................

很累的一天

 刊登時間︰2005-07-05 01:54 AM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容