2005 年 4 月 7 日  星期四 晴天

 

 

考作文=>訓

今日心情吾係幾好...原因吾提...今日上堂又係訓訓訓...頭兩堂ue...考作文...吾小心訓著左...訓左半個鐘到...整到作得百多字...題目要作420字...好難睇啊...唉...沒面見人...不快...跟住...見到桐...佢又係咁...更不快...之後4堂p.math...訓左兩堂...發呆發左兩堂...而家發覺自己越來越無心機上堂...吾可以比我這樣下去...聽日一定吾會在係咁樣...放學同桐佢地去溫書...我又整到佢咩tim...吾好受...7點半散...聽日中5最後上課日加當值...沒咩感覺...哈哈...我太冷血嚕...沒野值得寫...so今日日記就係得咁短...抱歉!!

ps:聽日吾係幾想當5樓........

 刊登時間︰2005-04-08 12:27 AM     [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容