今天有野寫了....
不知大黑?......成個人都好黑仔....不如意的事一件件來
早上來協青打下波做下運動...打到1點就返屋企...
本身都好好地冇事發生...到左晚夜食完飯按到阿歉電話...去打波
惡夢就開始了....一開始連贏了兩場....沒什麼問題
接著那隊2個人不夠人所以要拉人去打...被拉的是另一段的配角
...先不關這件事...那兩個人才是這一段的主角....不知是他們有密計...還是什麼
動作合拍咁難以相信他們不是有心的....話說我上籃(籃球用詞...可能有些人會看不明)
過了對手...正要上籃時...跳起時...後面的對手先把我上身推前
另外一個...由我右邊方面切入來整個身撞向我的下身位置...我整個人由如轉了4分之1
個圈的一樣...感覺好像被三文志......屎fuck先落地....加上地板的效果...((踫))...
一聲到地....這樣還未完....同一場比賽....就好像打交一樣....係完全被人打
差d比人打到流鼻血...結果輸了...到另一段事的前奏....我們輸了後到另一隊
那個被拉的人自己害自己....自己想撞人薄犯規...誰知那個人縮一下.
他自己身體偏質了落地...結果(咬柴)了...還很嚴重的說
這只是前奏,....到幾場後又回到我們了
對手是剛剛那個(咬柴)的女友....和其隊友....正所謂最毒婦人心
差點給她害到幾個月不能走路....我第一次看人這樣打波....別說沒波品...
連人格也不知怎形容...一開始她以經不是打波了
在打人...我們也不理她...都當她瘋了...她的防守方式...她不論你怎樣過她
她會讓你過....她只會做一個動作....一掌打向對手的胸口...
完完全全就是打你....這個也不是很過分....我還可以忍
到我射波的時間....在她面前跳起....她完全不是在看我手拿著的波
她竟看的是我的腳....她在等我的腳落地....她一個轉身....把她的腳踏很一步
後腳腳(爭)放在我腳落地的中間位置....整到過程她的眼完全沒有離開過我落到的位置
有打波的人都知這個動作的目的是什麼....後果多嚴重
這個少少的動作足以令人幾個月不能走路....幸好她動作慢了點
給我早一步落地了....那時她的腳以經在我雙腳的中間位置....我落地後一直望著她
和她對視...好男不與女鬥....算....到第二次同樣的情況...她做同樣的動作
但我早有準備...把腳分開了點落地....今次忍不住了....同個女仔講
'你做咩啊....係咪想打啊....沒品ge就出去啦....你傻嫁?'
身形比我短2個頭....一直望住我....我問佢係咪想打交???
佢d隊友立即走過黎同我講對吾住....不過佢個樣好吾順...又一次係佢面前射波
佢一樣同樣動作...不過今次我就吾係向上跳
我向前面跳....一下撞落去個女仔個心口到(別說我抽水,我以牙還牙)...
一來薄到犯規...二來波也入了...沒借口可以x我...一下撞就把她撞到底地...
不過我用的是合法的....好像她用這些狗屎術...完全不理人後果
(我想她應該是想一個人和她男友一齊((咬柴)),抱住復仇的目標...痴線的)
之後每次對著她...我都把身體靠著她的身體...令她完全打不到我
反有被我撞的感覺......好幾次她差d失足到地
最後我們贏了....佢過黎想x我....結果比佢隊友拉住....佢d隊友仲係咁同我道歉.
我以家覺得個女仔好白痴....差d幾個月就咁送左比佢
之後仲有一段的...不過好像太長了....吾講了
到臨走果時有個好((??))=>不記得個字點寫....總之著得好性感的
有前有後...黎打波....穿低胸小背心...低腰牛仔褲打波--
我果場冇打...睇佢好過睇打波@@.....睇到不少驚險鏡頭....不過係個女仔ge驚險@@
是走光??==.......樣子相當不俗.....睇左陣就走
返屋企中途...黑事又發生....開心的事過後總是不好的事
話說陪郭志等巴士返屋企.....是我不留神??....送他上車後依舊自己行返太古
行到太安樓出口再出d....電話向??......咁夜都有人打黎?(12:40到掛)
一聽....差管打黎.................................
哇....吾係ma....話我係咪吾見左身分證??....啊
真係冇左...原來我抶左....有人拾到拿左去差管...仲叫我立即去拿返
咁大個仔都吾知有冇入過差管1次....可能這是第1次了
唉....成個人灰曬...不過都真係要多謝拾到ge人...
不過就吾見左協青張正....唉.....煩了
...............................................................................
哇....吾打了...好耐冇打過咁長ge日記
4點喇....算了...去訓.................................