乜料都抄哂
有無搞錯!!!!
中文is the best!!!!!
剩係抄咗大卷其他啱啱pass
englosh 抄哂==''''''
數學得20分-o-.....
地理40分抄!!!!!!
慘
今日其本上係無乜嘢講
不果最happy既係睇戲
好悶
今日去咗孝乒乓波得咗啊!!!
無可能既事
仲見到個小學同學
點知佢仲問我拎錢==''''''
之後仲買咗兩條牛仔褲
好悶呀!!!!!!
今日返學都唔知做乜
玩d勁無聊既野
得談笑
係咁玩姣佬
食野=食屎
放學之後
成班人叫我出去
本來去架
點知要去睇牙
無去
放學個陣仲見到佢
差d俾班男仔知
好險
無得見到佢啦
好傷心
好野!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
咁日終於考完試
講真可能咩科都抄
放完假之後實比人話
不過今日so開心
係小息我係咁望住佢佢又望住我ho咗成30秒
好開心