今日番lkt影相,個感覺好怪,個個都係中六,而我就係中五學生...真係有d怪
跟住去左neway唱k,唱左成5個hrs(11am-4pm)
個人好累,晚上出左去工業個邊打波...打打下又落雨,
好黑仔,個個都好無奈,拎左部有得睇tv啲tel,個賓仔警官dead左
d特警廢物...正一on9特警,有樣睇~~~
至從會考放榜到依家...好耐冇打blog......
成半個月,回頭一看,我放左成4個日暑假,有一種假期唔係好夠啲感覺
今日去左班會bbq,ok好玩,玩到成12.15am
d人話係最後一次5a見面,我感得唔係,日後一定有得再見...
9月3號5a班搞韓燒...可能真係有排冇得見面...~~~
好累...過左放榜幾日,終於告一段落~~
最後點都係返返lkt~~放下心頭大石
今日康民署唔洗$$就有場打波...一早就出左去,好早好早,成7點鐘(am)
跟往下午出左去買書,好重,成20幾本書,仲有好貴~~
晚上又出左去打badminton,好累...
8月8 日,甄甄妹妹生日快樂...食左個好正的cake....
放榜前一日,好辛苦...好多野做,又比人煩~~
now有一種吸唔到氣的feel
要早d sleep,如果唔係,聽日maybe暈
仲有唔夠12個鐘就有結果
今日鬼咁早起身,去左體育館排隊,拎8月8 號免費場,好累好累~~~
跟住番屋企訓到下午,日子好平凡~~
但係離放榜日子好近好近........