今日都冇野好寫,唔寫啦- -
上percussion堂又唔洗俾人罵,好正XD
聽日冇band返........
我唔想留系li間屋 唔想揸屋企裡面既車 唔想行出街 一切一切都令到我自己好難堪好痛苦
聽日過perth
對不起 我愛你
愛 讓我心痛無比
最後 ..