同anna
今日真係幾平平淡淡架,
功課又唔係做得多,基本上係無做過...
一條數學題,就係咁多!
之後我又睇韓劇啦....不過我一定會好好控制自己,
唔會俾自己又睇到失常咁。
我而且真係要開始做功課啦,
溫書啦....要做啦!再唔做就會死架啦~同anna一齊去..hahha
同annababy ga手手