考埋今日的地理和化學"哈~化學就易到..總之係超易.....地理難到嘔泡"如果地理合格 我切硬仆街碌野"
考完之後"成班人去左兒童王國 玩街機頭D3..好鳩激丫..吊 跟住有條仆街係到招招即即 搵我地挑機...
最幣無個贏到佢- -呢下先最ON9....原來佢成三百幾萬分- -"...呼
到左晚上食完飯"落街買D零食"我去到間商店買野戈陣時隱唔住笑....
念起小學戈陣時...買野食- -"只要買得小野"個老闆娘同老闆都黑口黑面"成個黑面神.....哈..跟住同李達J同返起戈間野
原來...之前明龍哥"係戈到買野食- -因為買得1蚊野食..比20蚊個佢地找...最後佢地唔做佢生意"哈
|