-   ◆,,;健v3v''''''
寂寞....
alfred_556
暱稱: ☆★Alfred☆★
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
10隻手指數到既一次bl...
終於放假lu∼
>________________...
係學校既野-v-
好λμη悶呀,宜家係屋...
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 51
今日人氣: 0
累積人氣: 327
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 4 日  星期一   陰晴不定


1月4日(黑仔日) 忿怒 分類: 未分類

      今日原本好開心架,果2份卷,講第1份先,ok啦...岩岩好400字.另外果篇,望著出面...都唸唔到.........__........到電腦啦,..,.,.頭果2頁到寫哂幾易,第3頁.,.,唸好耐最後果頁先西利,,最尾果題冇做過,.交出去..開心.... 謝少x真係慘,,最後先黎寫,真係好遲.,..足之要同pan sir傾下計喔!放學之後,,個蕭xx同我打架w0w,,得鬼閒同佢打//佢唔夠打都算...歐陽話佢唔夠打咪打啦!!!!我覺得蕭xx有d暴力傾向同變態/////.....

 

 

 

 

 

         佢真係好煩喔^c^



2009 年 12 月 31 日  星期四   晴天


12月31日 開心 分類: 未分類

             今日31號,我約左d fd去新都城倒數,但係......仲有功課同冇溫過書...大劑啦!!!我有個fd話去影貼紙相...,,我先唔影,我唔鐘意影....~"~睇下今晚點...我想去德福倒數''好玩到......Bob同ben到係到..開心到......又搞笑。老豆又唔俾~"~ un!



2009 年 12 月 25 日  星期五   晴天


Merry X'mas 分類: 未分類

              Merry X'mas 聖誕快樂

_________________*___
______*______^^_______________*________
______*_____^^^^
_____________*______
___________^^*^____*_______*______*__
__________
^^*^^^
__*______________
*__
*_____^^^^*^^^
__*________________
_______
*^^^^*^^^^*^ __________*
____
__*____
^^^^*^^^^^*^^^
__*_________*____
______
^*^^^^^^^^*^^^*^ _____*
______*
_
*___^^^^^^*^^^★^^*^
________________
___
*^^*^^^^^^^*^^^^^*
_______*____
___
^^^^*^^^^^^*^^☆^*^^^^ ____*
___*____
__
_________
_
^*^^☆^^*^^^^*^^^^^^*^^^
____________
____*_______
||||_________*____*
_____
____________
||||_______________________

         祝大家聖誕節快樂喔

 

同某一位朋友講聲sorry!!



2009 年 12 月 23 日  星期三   晴天


e家1e真係好好玩 開心 分類: 未分類

              今日係中史補測,好彩個木咀Miss冇黎,要開會。之後我地要補測.個個都出貓,玩到癲哂,個教員室一個人到冇,成班人係咁玩又叫,真係.....動爺果d高音差d我聾.超高音..........補完之後,我同動爺幫間條拎報紙。重到,見到同佢返學果個女同學,唔幫我地拎.......!



2009 年 12 月 21 日  星期一   清涼


12月21日 開心 分類: 未分類

    今日個蕭xx話同我講d野,點知係d on9野,佢好黑人憎=]],今日真係黑仔,朝早俾林副校睇到我同方xx抄功課。好鬼死黑仔-__-放學之後電腦小測,我一開始係咁唸,唸到死都唸唔到要點做,不過我問左石偉x先識,我唸應該好高分掛!放學之後,去慧安買左出前食左之後,好暖呀!又係冇野做,去左搵欣傾下計,之後就番屋企!