| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
1月4日(黑仔日)  |
分類: 未分類 |
今日原本好開心架,果2份卷,講第1份先,ok啦...岩岩好400字.另外果篇,望著出面...都唸唔到.........__........到電腦啦,..,.,.頭果2頁到寫哂幾易,第3頁.,.,唸好耐 最後果頁先西利,,最尾果題冇做過,.交出去..開心.... 謝少x真係慘,,最後先黎寫,真係好遲.,..足之要同pan sir傾下計喔!放學之後,,個蕭xx同我打架w0w,,得鬼閒同佢打//佢唔夠打都算...歐陽話佢唔夠打咪打啦!!!!我覺得蕭xx有d暴力傾向同變態/////.....
佢真係好煩喔^c^
|
2009 年 12 月 31 日 星期四  |
12月31日  |
分類: 未分類 |
今日31號,我約左d fd去新都城倒數,但係......仲有功課同冇溫過書...大劑啦!!!我有個fd話去影貼紙相...,,我先唔影,我唔鐘意影....~"~睇下今晚點...我想去德福倒數''好玩到......Bob同ben到係到..開心到......又搞笑。老豆又唔俾~"~ un! |
2009 年 12 月 25 日 星期五  |
| Merry X'mas |
分類: 未分類 |
Merry X'mas 聖誕快樂
★_________________*___
______*______^^_______________*________
______*_____^^^^_____________*______
___________^★^*^____*_______*______*__
__________^^*^^★^ __*______________
*__*_____^★^^^*^^^ __*________________
_______ *^^^^*^^^^*^ __________*____
__*____^^^^*^^^^^*^^^ __*_________*____
______^*^^^^^^^^*^^^*^ _____*______*
_*___^^^^★^^*^^^★^^*^________________
___*^★^*^^^^^^^*^^^^^* _______*____
___^^^^*^^^^^^*^^☆^*^^^^ ____*___*____
__★ _________
_^*^^☆^^*^^^^*^^^^★^^*^^^____________
____*_______||||_________*____*_____
____________||||_______________________
祝大家聖誕節快樂喔!
同某一位朋友講聲sorry!! |
2009 年 12 月 23 日 星期三  |
e家1e真係好好玩  |
分類: 未分類 |
今日係中史補測,好彩個木咀Miss冇黎,要開會。之後我地要補測.個個都出貓,玩到癲哂,個教員室一個人到冇,成班人係咁玩又叫,真係.....動爺果d高音差d我聾.超高音..........補完之後,我同動爺幫間條拎報紙。重到,見到同佢返學果個女同學,唔幫我地拎.......! |
12月21日  |
分類: 未分類 |
今日個蕭xx話同我講d野,點知係d on9野,佢好黑人憎=]],今日真係黑仔,朝早俾林副校睇到我同方xx抄功課。好鬼死黑仔-__-放學之後電腦小測,我一開始係咁唸,唸到死都唸唔到要點做,不過我問左石偉x先識,我唸應該好高分掛!放學之後,去慧安買左出前食左之後,好暖呀!又係冇野做,去左搵欣傾下計,之後就番屋企! |
|