對於一個中一生咁快就談情說愛
係一件唔正常既事~
不過都要講下架啦~
我發現我明明係好愛我男神架嗎~
無啦啦出現左個我曾經中意過既人泥~
又話中意返我(之前同我講話中意第二個架\./)
我唔想放開我男神~但係個個又咁愛我~
我好難簡呀@@點解中一就已經有呢個愛情選擇題呀?
點解我要愛我男神?有時我都明白點解為左個冇結果既人而放棄一個可以有結果既人?
原因有一個就係我太愛一個明知冇結果既人
我同佢有2個月既回憶~呢2 個月比起我同以前個個2 年仲要甜~
時間衡量唔到愛情~我自已就知~因為我早已為左佢而放棄我成個世界
而加我可以點做呀?我放棄定點呀?
|