| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 19 日 星期一  |
| 2008-05-19 |
分類: 未分類 |
今日四川大地震
發生後一星期
係學校
下半旗致哀
我哋提早在早會時
默哀一分鐘
第一堂電腦
係到預備Expo D野
maths ok,我竟然識做
chi 帶左單元六佢唔用
其實佢上次話下下堂先用
我聽錯左
英文堂 Mrs Leung 無番
係度睇書
睇報紙
跟住 Miss Cindy 堂
無心機上
lunch 學校
之後 Expo
無乜人買我哋D野
叫人叫到聲都沙埋
對腳勁累
放學
回家
|
2008 年 5 月 17 日 星期六  |
| 2008-05-17 |
分類: 未分類 |
今日一早出左去現代補習
補完習後媽媽話佢打過電話俾我之前個補習miss
如果學校有假期就同我補maths
but 學校除左星期六和日外都冇假期la~
唉~~~
我媽媽又唔俾我同大波波一齊溫習
仲鬧番我轉頭
話我唔留心上堂
我有留心上堂
but 學極都唔明
都唔知點算
今日整日也留在家 |
2008 年 5 月 16 日 星期五  |
| 2008-05-16 |
分類: 未分類 |
今日 Day 5
第一堂國民
分組都好
不洗同吳錦鴻坐
中文堂 ,講完個課書
英文堂又作文
今次係(Second Draft)
又睇番上次個Gerund Quiz)
六十幾分
比我想像中低
Maths 堂 ok ge~
人文堂
今次無乜野講
不過係度鬧人
RS 堂
落禮堂
聽Mr Tsang 分享
好似係咩{四種不同的種子)
我是荊棘
lunch 魚米家
認錯人係阿媽
sorry~
PE 堂
打棒球
好好玩
放學去TSA
OK 快做完
15分鐘做完篇文
原本想住去Girl Guide
but 冇人係個個課室
和歐陽一起走
以為自已不見了電話
原來漏左在家
自己返家的時候
見番之前個補習Miss
佢問我而家點
我咪照直講
佢〇唒嘴
我而家發覺原來周杰倫D歌幾好聽
|
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 46 | »
|