| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
練BaSkEtBaLl!!!  |
今日4:45同SiU HuNg.a yAn.Cc...係W.T.S.C出口wait C.A.S.ge人去打波!!!
點知!!足足late左4個字!!!!
練果陣!!!佢地係甘爆粗wo!!
又鬧我地5色打波!!!(頂佢∼∼)
佢又5係打得好叻wo!!!( me think 我地都win tim ar!)
又係到扮唒野wo!!(頂ar!!)
6:30頂5順走人!!!
|
| 刊登時間︰2005-09-13 08:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | ... | 170 | »
|