琴日因為呀爸要玩電腦,我冇得玩,所以冇寫日記,今日補返!!
今日考左第一科----英文Ⅱ卷啦!
雖然有d唔係好識,但係都算盡左力,唔會自責....
唯有係其他科追返啦...................
我會繼續努力架!!