今日真係悶悶-.......- 因為今日陳x泉同莊x發唔到亂 數學ad上識老師病鬼左 最後個堂真係想返home打機 到左導修我就要去音樂室練笛 鄧老師話有大進步既人係我<---我我我 真係想笑 見到個兩條友(琴秀琳)同佢fd(XXX) 無佢地份!~放學返到home 就玩勁舞既然陳x明做左我呀哥紫情就做左我家姐 都好d我家姐話如果我呀哥恰我 就話比佢聽 佢就打佢^(^(00)^)^真happy 跟著我打比我第二個呀哥<---唔識.係勁舞識 話要幫我個fd澤澤練bup 真係要thx我呀哥