今日返學好眼訓== 放學學校有鬼屋玩 排隊排到6點都末有得玩 吾排啦==同Sze Wing走佬-v-'' 返到屋企沖涼食飯去葵芳 冇買野 陪牙媽&妹買boots 我係度試啲高踭鞋 著住對高踭鞋隻腳係咁震 啲人望住我係度笑 我自已都笑>v< 試完隻腳抽筋 超痛==''' 行多陣就返屋企lu0v0