今日唔知做咩冇咁頹嚕..
會計看來又不是很難也,,
我懶而已..-v-''
星期五,,同小媚去跳舞,,
蘋果等我,,我遲到比佢小我..-v-''
跳舞,,笑.___.
去左小媚屋企食野..
蘋果洗野,,哈,,(她不懂)
玩玩玩..蘋果要溫書,,
加油也,,
哥哥返大陸,,
想跟埋一齊返,
但補習,,有時很頹,,有時不懶
不知我在想什麼..-v-''
我不搞什麼姊弟戀也..
總是有點怪也,,
下星期每天也有事做..
________________________
不明白自己做事總是猶豫不決
丫行也,,忘了你給我補滴生日party..-v-''
遲d黎丫..-v-;;當玩算,,
有時候會掛住你也,,xD
也許我們不會是兄妹,,
|