ya!!!
我入左Ruth呀
最勁o班
君仔U63呀 好勁呀 理科最勁o班!!!
正正~~
http://www.scsg.edu.hk/ClassNameList/f1.htm
嘻嘻~~
嚇到我死呀!!!
最勁係:1Ruth→1Martha→1Priscilla→1Mary→1Dorcas
唔知點解我入左1Ruth~~我家姐佢就1Ruth 2Mary 3Dorcas~~之後唔記得lu~~
最初以為"砒霜"入埋我o班 唔知兩班名單疊埋一齊 唔制呀 明明兩個Rachel係我o班架ma(本身兩個都係呀Liz)
慘!!!
不過我開始覺得我前途有d光明la-3-
睇緊Martha o到 (40)住余家......希wo
我最初諗緊余家俊幾時入左St.Cat架 St.Cat幾時變左男女校= =
杏o首歌呀:魚生愛著你...魚生愛著你
其實係鍾嘉欣入面o首歌 餘生愛著你~
|