今朝一起身,我就好想繼續訓,因為尋日打機打到12點,好夜先訓,個人都唔係好舒服!!
第1堂ELA:Miss Leung一入黎,我就立即交功課,費事俾佢鬧,上堂做聆聽,好悶牙唔該!!!
第2-3堂ACC:Miss Lee佢教得好好,我非常鐘意Acc啦,,,,開頭以為好難,點知好鬼easy!!!!好開心呀.../////
第4-5堂HIS:Miss Lam兩堂講既野我一d都唔明囉,,,>>佢講東一d西一d,跳黎跳去都唔知佢講mug???
第6堂CLA:死人黃XX,成堂煩住哂,郁d就話人,,,~~正一衰人黎!!!!!!!!!!!
第7-8堂CHS:第1堂Miss Wong講既野我都明,不過有d唔開心,,,->就係中史Test改左係我生日戈日test喎!!!上第2堂之前,唔知係
米食左d唔乾淨既野,,好肚痛牙!!!!我以後都唔去美X食!<,,,,,,
最後一堂喇!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~~~~~~~~
第9堂MAT:青蛙老師又係到教數,教黎教去都同一題,一題教成堂<,,,,,浪費哂我d時間!唉!>!>>,,,,,
放學喇,,,,!,,開頭諗住走,then諗住等埋李招招同林苑苑先走,等既同時Arca佢上左去MMLC打XG,,,,李招招同林苑苑佢地放學test
MAT,不過Miss Yp可能唔記得左,佢地唔test走喇,我上左去MMLC搵Arca,諗住同佢一齊走,,,點知>>>>佢話唔走,要留低打XG,我
地唔理佢走喇!!!去到輕鐵站,有隻昆蟲係我手上面停留,我驚到一手飛甩佢,,,,好恐怖牙!!同時林苑苑話佢唔見左個銀包,佢搵左好耐都
搵唔到,佢原先諗住唔番學校攞,,,點知搭到兆康轉車果陣,,,佢話要番學校攞,,,咁我同李招招一齊陪佢番去,,,好無耐喎!!!!
攞完就番屋企,,,,!!!!