~*ALICE'Z DIARY*~
∴★∵* * ☆.∴★∵* * ☆
██████☆.∵★∵∴☆
█田█田█* ☆.∴★∵
█田█田█★∵∴☆.★∵∴
█田█田█同一個星空下★..* *
█田█田█望著天空的星星雨* * ☆
██████你可會想起我?
aliceho1991
暱稱: Alice
性別: 女
國家: 香港
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
日誌統計資料
文章總數: 21
留言總數: 1
今日人氣: 0
累積人氣: 1111
2006 年 9 月 19 日  星期二   晴天


2006-09-19 不安 分類: 未分類

今朝一起身,我就好想繼續訓,因為尋日打機打到12點,好夜先訓,個人都唔係好舒服!!

第1堂ELA:Miss Leung一入黎,我就立即交功課,費事俾佢鬧,上堂做聆聽,好悶牙唔該!!!

第2-3堂ACC:Miss Lee佢教得好好,我非常鐘意Acc啦,,,,開頭以為好難,點知好鬼easy!!!!好開心呀.../////

第4-5堂HIS:Miss Lam兩堂講既野我一d都唔明囉,,,>>佢講東一d西一d,跳黎跳去都唔知佢講mug???

第6堂CLA:死人黃XX,成堂煩住哂,郁d就話人,,,~~正一衰人黎!!!!!!!!!!!

第7-8堂CHS:第1堂Miss Wong講既野我都明,不過有d唔開心,,,->就係中史Test改左係我生日戈日test喎!!!上第2堂之前,唔知係

米食左d唔乾淨既野,,好肚痛牙!!!!我以後都唔去美X食!<,,,,,,

最後一堂喇!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~~~~~~~~

第9堂MAT:青蛙老師又係到教數,教黎教去都同一題,一題教成堂<,,,,,浪費哂我d時間!唉!>!>>,,,,,

放學喇,,,,!,,開頭諗住走,then諗住等埋李招招同林苑苑先走,等既同時Arca佢上左去MMLC打XG,,,,李招招同林苑苑佢地放學test

MAT,不過Miss Yp可能唔記得左,佢地唔test走喇,我上左去MMLC搵Arca,諗住同佢一齊走,,,點知>>>>佢話唔走,要留低打XG,我

地唔理佢走喇!!!去到輕鐵站,有隻昆蟲係我手上面停留,我驚到一手飛甩佢,,,,好恐怖牙!!同時林苑苑話佢唔見左個銀包,佢搵左好耐都

搵唔到,佢原先諗住唔番學校攞,,,點知搭到兆康轉車果陣,,,佢話要番學校攞,,,咁我同李招招一齊陪佢番去,,,好無耐喎!!!!

攞完就番屋企,,,,!!!!

2006 年 8 月 13 日  星期日   晴天


2006-08-13 愉快 分類: 未分類

今日我,阿媽,阿爸,阿妹,Bird叔同Amy姨一齊去左兩個地方!!

 

第一個地方係粉嶺鶴藪入面嘅香薰園,香薰園入面有好多唔同嘅地方:有金魚池,龜池,錦鯉魚池同埋羊欄。

 

系金魚池,我地見到好多金魚游黎游去,有好多唔同嘅顏色,有d色彩奪目,有d暗然失色。

 

系龜池,除左見到好多龜之外,仲見到有好大條嘅塘虱,好嘔心!!!

 

系錦鯉魚池,見到少量錦鯉游黎游去,金光閃閃!!!超級之靚!!

 

系羊......

(閱讀全文)

2006 年 6 月 22 日  星期四   雨天


. 愉快 分類: 未分類
今日派卷啦!!
開頭好驚係派英文先,但係知道派數學先,我都冇
咁驚,但係都好驚家,因為我數學第一份卷有好多
唔識,就算識都唔一定啱,所以都唔可以放鬆心
情。派第一份卷嘅時刻到啦,我懷住緊張的心情走 
出去攞卷,攞完卷之後,我都唔敢睇住,等一陣先
慢慢睇,睇完之後,又開心又興奮。因為我對於我
自己嘅分數都尚算滿意,哈哈哈!!
跟住派第二份卷,第二份卷我就唔係好驚,因為我
一早就已經知道自己幾多分,所以唔係好驚。
派完第二份卷之後派I.S.卷,我就反而一d都......

(閱讀全文)
2006 年 5 月 12 日  星期五   晴天


. 鬱悶 分類: 未分類

今朝一早就起左身,刷牙洗面之後就換衫,換完之後見有時間就睇電視,睇左陣電視就夠鐘,我鎖好門搭電梯落樓,我行到輕鐵站,等左一陣就有615輕鐵,我就上車,到左藍地輕鐵站的時候,我行番去學校,當我一踏入校門,學校的鐘啱啱響,哈哈哈!!!第一堂係上英文堂,有三個人黎睇堂Mrs周,Mrs黃同Mr佘  ,但係我地成堂都好乖,乖到你地都唔信,第二堂係中文堂,成堂都 係到講諸葛亮、曹操、魯肅同周瑜,好鬼悶呀,第......

(閱讀全文)

2006 年 5 月 11 日  星期四   晴天


` 鬱悶 分類: 未分類

今日都係唔係好開心,因為今日俾人蝦,廖小茵同吳小姐又唔理 

我,好彩仲有阿爸俾我發洩,真係好多謝阿爸,上英文Oral堂之

前,我都有少少唔舒服,上完Oral堂,就好番D,唔知係咪因為驚

得制,自己有d心諸不寧呢!跟住上Art堂,整個架整左成堂,上完

Art,就到中史From Test啦,好驚呀,好驚唔合格,唔合格好慘

,收卷之前我先發覺我有三題係識做,不過冇做到,唉!冇左

足足六分,不過好彩我其他都ok,應......

(閱讀全文)