|
今日好遲起身....但我唔係最遲到.....
siuyan遲小小...肥明超勁...仲係觀塘..-0-"
雯女都同我地一齊返...好難得呢...!!!!
一路行一路笑.....四個女仔係咁笑..-0-"
數學堂...牙sir好惡呢....鬧左人成堂牙,,,,
世史....得一個有下冊書....笑死..
miss又番電大圈...爆炸電直再電大圈...有錢得滯..=.="
我斜前面的張同學玩電話俾佢發現....
佢即刻收落褲袋....miss又爆名句...
''你再唔拎出黎我就潛入去....到時唔知會渣爆d咩架..''
引來全場笑聲,,,,miss tong冇見一排都仲係咁不文..=0="
HE...縫紉針包....我的tiger.....cute...>3<''
艾爆佢牙...^______^係3樓都好清楚我地班人講咩..
miss都識認....笑死....做功課.....
同燕...ying...肥吉士哥哥等人上左圖書館..=.="
有d人囉,,,,咩都唔知咁囉....得啦,,,,,而家唔識人啦..
講多句都想死咁...仲要比我見到休閒咁行黎行去....
憎鬼死你牙.....飛機王...!!!!
放學,,,清功課,,,,,ko...^^''
ocean俾左電話...同其他野幫佢keep....
發現驚人秘密牙...!!!!!
之後去mu rm練琴....cherry同肥晴2重奏...
超好笑...發出勁多噪音...-0-"
7點先走....去禮堂,,,,,嚇死左....
sorry牙ocean,,,唔會嬲架hor..??
其實係後未係canteen佢俾返我地...
回家後學琴,,,,激死左miss ,,,
佢話我做咩豬左咁多wo....又話我拍拖..=.="
怎會有可能牙..我愛的不愛我...我不愛的卻愛我.....@@"
最後佢老公都黎埋等佢......佢好好人牙...^.^"
一隻好正既歌....
《懷疑》(趕你走女版)
一個他 三個他 你別再話我這麼可怕
戀愛的 忘掉天下 難道這就叫認真 你是嗎
我沒有多心 也沒有花心 十天裡八日你不住疑問
你別以跟身 來平伏心癮 我在你旁時都不放心
*比起失戀更難過 是信心不夠多
你不要懷疑完扮作緊張我
你習慣妒忌 我可以如何
信就信別要解釋太多
摯友若來電 如像災禍
男士要做我密友什麼不妥
相約是誰人 你都管束我
恕我未能認得出我的錯
我令你傷心 你令我傷心 甚麼愛涉及到這類成份
你問你的心 明明是相襯 有沒有誰人想乞你憎
Repeat *
很想再愛下去 做最好一對 你為何揚言誰人有罪
還我根據 才可說下去話我不對
比起失戀更難過 是信心不夠多 你不要懷疑完扮作緊張我
你習慣妒忌 我可以如何 我沒背叛你都感到生疏
晦氣地談話 全部刻薄 其實你又有沒有想看清楚
真相是如何 會否想改過 你若是明白可否愛護我
|