Cursor by www.Soup-Faerie.Com

DSC01803P03-28-07_12

alicesze2004
暱稱: Alice
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-05-25
2007-05-22
2007-05-12
2007-05-10
2007-05-08
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 1 月 3 日  星期三   晴天

 

2007-01-03

今日好遲起身....但我唔係最遲到.....

siuyan遲小小...肥明超勁...仲係觀塘..-0-"

雯女都同我地一齊返...好難得呢...!!!!

一路行一路笑.....四個女仔係咁笑..-0-"

數學堂...牙sir好惡呢....鬧左人成堂牙,,,,

世史....得一個有下冊書....笑死..

miss又番電大圈...爆炸電直再電大圈...有錢得滯..=.="

我斜前面的張同學玩電話俾佢發現....

佢即刻收落褲袋....miss又爆名句...

''你再唔拎出黎我就潛入去....到時唔知會渣爆d咩架..''

引來全場笑聲,,,,miss tong冇見一排都仲係咁不文..=0="

HE...縫紉針包....我的tiger.....cute...>3<''

艾爆佢牙...^______^係3樓都好清楚我地班人講咩..

miss都識認....笑死....做功課.....

同燕...ying...肥吉士哥哥等人上左圖書館..=.="

有d人囉,,,,咩都唔知咁囉....得啦,,,,,而家唔識人啦..

講多句都想死咁...仲要比我見到休閒咁行黎行去....

憎鬼死你牙.....飛機王...!!!!

放學,,,清功課,,,,,ko...^^''

ocean俾左電話...同其他野幫佢keep....

發現驚人秘密牙...!!!!!

之後去mu rm練琴....cherry同肥晴2重奏...

超好笑...發出勁多噪音...-0-"

7點先走....去禮堂,,,,,嚇死左....

sorry牙ocean,,,唔會嬲架hor..??

其實係後未係canteen佢俾返我地...

回家後學琴,,,,激死左miss ,,,

佢話我做咩豬左咁多wo....又話我拍拖..=.="

怎會有可能牙..我愛的不愛我...我不愛的卻愛我.....@@"

最後佢老公都黎埋等佢......佢好好人牙...^.^"

一隻好正既歌....

《懷疑》(趕你走女版)

一個他 三個他 你別再話我這麼可怕
戀愛的 忘掉天下 難道這就叫認真 你是嗎

我沒有多心 也沒有花心 十天裡八日你不住疑問
你別以跟身 來平伏心癮 我在你旁時都不放心

比起失戀更難過 是信心不夠多
你不要懷疑完扮作緊張我
你習慣妒忌 我可以如何
信就信別要解釋太多
摯友若來電 如像災禍
男士要做我密友什麼不妥
相約是誰人 你都管束我
恕我未能認得出我的錯

我令你傷心 你令我傷心 甚麼愛涉及到這類成份
你問你的心 明明是相襯 有沒有誰人想乞你憎

Repeat *

很想再愛下去 做最好一對 你為何揚言誰人有罪
還我根據 才可說下去話我不對

比起失戀更難過 是信心不夠多 你不要懷疑完扮作緊張我
你習慣妒忌 我可以如何 我沒背叛你都感到生疏
晦氣地談話 全部刻薄 其實你又有沒有想看清楚
真相是如何 會否想改過 你若是明白可否愛護我

 

打出黎既時間︰2007-01-03 11:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]請灌水~~