|
|
而家上緊電腦堂....
一入xanga...有d o咀囉...
竟然變哂中文...嚇親我,,,,=口="
今日好搞笑呢.....
6點幾....又打黎叫我起身,,,,
一輪對話無奈都係要醒...
好野wor...終於叫得醒我啦,,,kaka~~
係到溫地理....成家最早起身....
個個起身都話我乖...識自己起身...hehe,,,,
同kuby..siuyan番學....雯女重色輕友呢...=]
siuyan講左句..''我老公個老公搶我老公牙..!!"
笑死左...番到去,,,出奇地早牙....^^"
quiz....有溫書既成果.......!!!背小左句..-0-"
中史.....俾miss抽中答問題....
中史咁勁既我當然係..........唔識ga,,,,
要抄書....真係慘啦...>__________<"''
pth....派卷啦.....44/50....高呢..~~~~
"胡美''妮''去迪士''尼''探米''妮''!!!"=]
超開心....可惜全班最高係49.5....=.="
中文....錄音....成堂無左...~~~
岩岩派埋卷....差一分先合格......24/50..=-="
搵極都搵唔到分加...可憐...
牙sir搞爛gag....''名譽對於我黎講係一堆垃圾...=-="''
"望咩牙望...未見過人地寫錯字牙..?!"
''等我拍段片擺上"youtip"先,,,!!!''o哂咀...youtip?!
俾牙sir串我同ying~~..."你地係後面玩個d受到教訓啦....?!''
有d無奈.....=-="
聽日測eng.........好野..~~~~仲有3日ja..!!!
-----------------------------------------------------
返到家了..!!!
午息真是很火,,,,唔放午息...搞錯牙..!!!!
過份唷...!!發左成個下午脾氣....
數學堂...聽日活動bor...正牙..!!!!
英文...悶到抽哂筋...
週會.....笑死左囉....完左之後呆哂....
好眼訓..放左學同siuyan+西瓜食仙跡岩食野...
之後回家了...手痕改板,,,兩邊都改左lu,,,
但都係唔靚呢..>_____<"
近排d人成日都話我低能...
唔制...我要改牙..唔要咁低能牙..!!!hehe~~~ |