| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 24 日 星期二 |
|
緊張..!!!!!!!

|
|
今日行路番...別有一番風味..xp
番到去...排隊lu....之後上課室lu...
mu....悶死了....
中文....更想死.....
地理....很想x佢...=0="
小息....上去搵miss ha....
幫miss sung拎野,,,,
本身有5樣功課..(eng)
比我地嘈到得番一樣....yeah~~~~
午息///唔記得左要午間專題tim...sor..甩左你底,,,
數學....死了...
科學....笑死左..~~
放學...綀舞.....番屋企綀琴....
聽日就考琴.....下午先番....!!!!
支持我牙....!!!!!>3<"而家好緊張啦已經..!!!-0-"
red house is the best..!!!!
|
|
打出黎既時間︰2006-10-24 10:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]請灌水~~
  
   |
« | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | ... | 461 | »
|