|
今日又有得開電腦....
不過應該唔多耐啦....一來練校際,,
又要溫書....科死人地理今晚家姐要問書tim....
仲未溫過......諗起條粉蛋就激死.....
{事源琴日對答案時...佢講完d答案...我對都未對..
之前又用無印筆同原子筆做過//
佢就走埋黎話''你用紅筆對牙..唔係寫番上去牙...!!''
佢都有病的...真係之前分左兩次做...唔同色姐..
鬧鬧鬧....我拎住4色筆,,,明明係紅色,,,佢係要我寫一寫...
咪寫俾佢睇囉....勁臭囉...又唔夠我嘈,,,,都痴痴地線的..!!
屈我踢佢囉.....自己行埋黎....話我踢佢...有病嗎?!
最討厭d人屈我囉..!!!放學都俾佢話左輪......-0-'''}
睇完美女食神...!!!好睇牙...!!
等陣又要學琴....做樂理先....
頭痛ing.....唔好病牙.....>_____<"""
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
至少還有你
我怕來不及 我要抱著你
直到感覺你的皺紋 有了歲月的痕跡
直到肯定你是真的 直到失去力氣
為了你 我願意
動也不能動 也要看著你
直到感覺你的髮線 有了白雪的痕跡
直到視線變得模糊 直到不能呼吸
讓我們 形影不離
*如果 全世界我也可以放棄
至少還有你 值得我去珍惜
而你在這裡 就是生命的奇蹟
也許 全世界我也可以忘記
就是不願意 失去你的消息
你掌心的痣 我總記得在那裡*
我怕來不及 我要抱著你
直到感覺你的髮線 有了白雪的痕跡
直到視線變得模糊 直到不能呼吸
讓我們 形影不離
REPEAT*
我們好不容易 我們身不由己
我怕時間太快 不夠將你看仔細
我怕時間太慢 日夜擔心失去你
恨不得一夜之間白頭 永不分離
REPEAT*
在那裡
|