|
20同21日係sports day~~我有2個金牌呀!好開心呀~我計過,我run左班際4x400同4x100,又有社際4x400,仲有200m跑左2次,姐係我跑左1300m呀!!隻foot痛到死~到左lala隊既時候,我都認我個社d音樂cut下cut下,
令到d『無』錯,我地係估綠社win ga,就係因為黃社有人哭,就俾同情佢地咩???佢又唔係哭,扮ga姐,我都得la><,
我地正到9:00,佢地有咩??多有多過佢!!社際明明係我地or green ga ma,我地社長都10幾個牌la,佢地都冇可能既!
又係佢地拎,拎哂佢la,笨!!!
|