|
12點起身...!!!
而家勁心虛囉...
想叫家姐去....驚比牙媽知...
唉....聽日家長日咪唔駛驚咁耐囉...
救命牙....超難捱牙...勁唔敢激佢地..
今晚有d唔想開電腦...
想溫書又咩書都冇拎番屋企....
拉番平均跌左落c班囉....超無奈...
點解比f.1差左咁多既...-0-'''都唔係懶左好多姐..
下學期一定要上番去....但未做之前,,,
驚比人禁制tim....我部電腦牙......
冇得成日玩lu....煩死左.........-0-'''
而家好悶牙....得番一個星期自由ja..!!!
----------------------------------------
而家8點41分,,,,,,,,-0-'''''''''''
頭先林xx打黎把聲勁似cxxxxxx囉..
嚇死左............危險人物,,,,,xxx=.='''
而家唔知做咩好....留下個死人平台...嘉年華..
由今日12點搞到而家都未完,,,,都唔知搵咩人上去唱歌...超低能
愛情陷阱囉唔該.....勁搞笑.....唱到william hung咁款..
28樓都仲聽到囉無奈,,,,,難聽到嚇死左...!!!牙ma以為我痴線.
勁係到笑.....唉...有得笑就笑了...XD....
本身想自首的...但我唔捨得HURT牙MA囉....唉唉....
佢對我太好,,,唔忍心牙...遲D先算..=]
塊面敏感...唔知咩事...痛痛..>W<"
----------------------------隔---------------------------------
這樣的 {1 段愛情}*
我令願不要"” ..!
繼續做[好友]算吧`◆
我 比 以前 更 -天 真`!
{♥ 心}己 慢慢 在 淡 -`!
簡簡單單㎞ 就是 ♥{完美}`
`我 跟你 滴關 係 只 是一 場 ♥朋 友=]]
★-` 痛 快 滴感覺`像 {♥介 手 -!}這樣}**
誰 也 知 道我跟 你 沒了 °°
▒ 即 使 ˇ分開 了`
♪ 也請 你 說 真話 ]™ `
my fd's`! l will love LOVE love YoU!`
♥一切一切在不知不覺間改變:]
♥因為習慣了 不懂得如何去改!
♥情願孤單不勉強相戀™`
♠♠今天開始那個都不愛``
♥ 裝{ 快 樂} 很 難 但 要 {若 無 其 事} 更 難{!-
-*** 多得你 成全快樂的痛 =)`
-♥我共你去到最遠 也只是友情!?*v*
|