|
今日晨早打去證明我可以早起身....-0-''''
比牙ba捉左落去食早餐...kee"''
有條白痴仔落黎食早餐.....望住佢食-0-''
陪佢行去補習再回家....
回家等人補完習..打機...打打下有人打黎...
可唔可以唔好咁牙......最討厭講大話既人....!!
同我講大話?!唔開心+無奈,,,,,有咩居心...~!!!
心情差到爆.......又去玩了.....大部分都係今日的..!!
陪人去圖書館,,點解d書可以咁悶架....!!!
搭叮叮去中環....好慢.............-0-''''
又係尖沙咀hea.......6點番到tws.......沒收左...
幫tony同siuyan傳話......=.='''
p.s最討厭講大話.....比我知道你講大話....
邊個都冇面比....!!!
屋企好多花牙..........=.=''''
sorry...係我一時衝動造成的....很快就冇事了...!!!
------------------------------------------------------------
日久生情-鄧麗欣
曾共你相識那天 舊情未會老
螢幕的癡癡眼中 換來是控訴
怎麼想到能 一天走進熱愛跑道
大概一起了相擁過未算好
只因是發覺被愛的恐怖
能生出愛情 問我應不應去禱告
*我相信是世間說共你都應該登對
我心裡也許輕輕後退
沉澱裡來獨對 期待的一個夢 心醉
這個玄機為誰
這一次願我可以在你身邊不失去
怕只怕忘記了怎去追
只需要擁緊你已不能留下淚垂
和你只好相對*
明白到初相見好 若然未愛到
時日的兜兜轉中 註定難計數
想得到永恆 只好一再受過傷害
直到一起了相擁過便更好
想可以愛到像世間深奧
能生出愛情 是最好心得有好報
REPEAT*
我相信是世間說共你都應該登對
也許我已經輕輕默許
沉澱裡來獨對 期待的一個夢 心醉
只有為你伴隨
這一次願我可以在你身邊不失去
怕只怕忘記了怎去追
只需要擁緊你已不能留下淚垂
陪我一生一對
|