|
今日同siuyan+kuby研究肥明/.\''
回到去...竟然有人冇返呢?!!!!!!
開心得我大半天呢...kakakaaaa''
君狗比左d得人驚既野我地睇....笑死左=.=''
中文...朗讀....21/27...強牙..!!
最高23...=-=''同蕉蕉玩marker...kee~~
英文,,,,係咁抽中我...無奈呢-----
va,,,,嘩....我畫隻蝦畫到成隻怪獸咁....笑死成班,,-,-''
連miss都笑囉...>___<"出絕招...扁咀...keee''
我知miss最怕就係呢樣....kaka....下堂再教我....-0-''
午息....無奈囉..~~~走黎走去...
數學....牙sir...玩哂野囉...冇左件事咁走左去..-.-''
is.....憎死牙sir...!!!搞到miss sung喊,,,
不過除左a班之外...我地form既班主任都喊過哂囉...-.-
練波,,,,銀姐...唔好玩啦....我好尊敬你架..唔好咁對我啦...-0-''
之後食小食館.....之後成班番學校囉...踢波..-0-''
8點先係學校走.....siuyan牙ma+西瓜捉到正....
慘慘慘......回家練琴....有人牙ma睇火...
傾左陣cut了....-.-'''唔制牙...!!!
p.s'''cherry成功了.......
提子唔好再玩介刀啦....花哂啦...唔值架...!!!
|