| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 3 月 2 日 星期一  |
2009-03-02  |
分類: 未分類 |
哈哈..
復出啦~~
我n年冇打bg啦~~
而家終於有心情去打番啦..
之前busy到死剩半條人命咁..
而家就落得清閒啦a~~
d功課又唔多....有番d安穩日子過啦~
講番前日嘅事先...
我去左睇表演...
唉..好唔值...
唔好睇..又冇故事..
悶到吐...
冇內容唔係最大問題..
最大問題令我不滿的是...
佢個旁白係講日文嫁..
去死啦~~我點聽得明WO..
我俾佢個名呃左...
原來係虛有其表....
浪費左我d寶貴時間....
搞到我要好趕咁做功課...
加上佢係係灣仔香港演藝學院上演wo..
冇雷公咁鬼遠...我又唔識行...
搞到我迷路...條街8點嘅時間又冇人wo..
靜到好似去左荒山野領咁...
我怕怕嘛....
入到去AIR CON都冇WO...熱死左啦~
AND 個台細個我地個HALL...
唉...
下次我一定唔去啦...
一來一回浪費左我d $$..
我對今次一行作2字總結...失望
好講番D開心野...
今日上PE堂..
超好玩..
爆好玩WO...
我地做跳木箱同倒立..
呵呵~~呢2樣我都識...
之前小學+跳舞有玩過^^
SO..冇咩擔心...
有D成功感的!!!
BUT...之後考試得唔得就唔知啦..
TRY MY BEST啦..
加上..而家番去跳舞好比心機..
好努力practices..
而且好主動學野...
哈...唔知係唔係接近考試嘅關係..
so..開始用心啦~
你地要sup我呀~ =]
今次嘅打住咁多先...
我發覺打打下...打左好多好長啦
你地要比cm我哦~~
我要開始密d打bg啦~
上個月打左3篇咋...
今次我會有恆心嫁~~
|
|
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 27 | »
|