cursorshelp
♥A-﹏-Y♥ Blog
`明明距離很近,,* 但總覺得很遠 -],`
_××你永遠不知道 °這裡有雙眼 在看你▲*..
*...°-`明知跟你沒機會 卻總是等著奇蹟出現 "我這樣的笨想法會令你感動嗎..ε
aliceyuen
暱稱: A﹏Y
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2009-03-20
2009-03-02
2009-02-21
2009-02-14
2009-02-11
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 114
今日人氣: 0
累積人氣: 1826
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 2 日  星期一   晴天


2009-03-02 開心 分類: 未分類

哈哈..

復出啦~~

我n年冇打bg啦~~

而家終於有心情去打番啦..

之前busy到死剩半條人命咁..

而家就落得清閒啦a~~

d功課又唔多....有番d安穩日子過啦~

講番前日嘅事先...

我去左睇表演...

唉..好唔值...

唔好睇..又冇故事..

悶到吐...

冇內容唔係最大問題..

最大問題令我不滿的是...

佢個旁白係講日文嫁..

去死啦~~我點聽得明WO..

我俾佢個名呃左...

原來係虛有其表....

浪費左我d寶貴時間....

搞到我要好趕咁做功課...

加上佢係係灣仔香港演藝學院上演wo..

冇雷公咁鬼遠...我又唔識行...

搞到我迷路...條街8點嘅時間又冇人wo..

靜到好似去左荒山野領咁...

我怕怕嘛....

入到去AIR CON都冇WO...熱死左啦~

AND 個台細個我地個HALL...

唉...

下次我一定唔去啦...

一來一回浪費左我d $$..

我對今次一行作2字總結...失望

好講番D開心野...

今日上PE堂..

超好玩..

爆好玩WO...

我地做跳木箱同倒立..

呵呵~~呢2樣我都識...

之前小學+跳舞有玩過^^

SO..冇咩擔心...

有D成功感的!!!

BUT...之後考試得唔得就唔知啦..

TRY MY BEST啦..

加上..而家番去跳舞好比心機..

好努力practices..

而且好主動學野...

哈...唔知係唔係接近考試嘅關係..

so..開始用心啦~

你地要sup我呀~ =]

今次嘅打住咁多先...

我發覺打打下...打左好多好長啦

你地要比cm我哦~~

我要開始密d打bg啦~

上個月打左3篇咋...

今次我會有恆心嫁~~

                                                                                        
發表時間:2009-03-02 10:10 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]