今日PE堂跑步果陣
我同bibi 試下
一路跑一路唱
睇下會唔會好辛苦
係到唱" 有隻雀仔跌落水 " , " ABC " & " If you're happy and you know it "
又拍手,又踏腳
笑到肚痛
跑完步後打排球
今堂教殺波
做跳上去再拍個波個動作勁難
就算拍到個波個動作都唔係殺波
而係猜波
真係好難做呀
完~